-
- Nákup v KozeneDoplnky.sk
- Záručná reklamácia - Oznámenie
Záručná reklamácia - Oznámenie
Oznámenie zákazníckej požiadavky o uplatnení reklamácie - 24 mesačná lehota.
Vážení zákazník,
ak sa na Vašom výrobku vyskytla závada, ktorá bráni v jeho ďalšom použivaní, v tejto zóne je pre vás pripravený kontaktný formulár pre ohlásenie reklamácie - ZÁRUČNÁ REKLAMÁCIA.
Zaslanie tohto elektronického formulára pre oznámenie k uplatneniu Záručnej reklamácie nie je legislatívne povinným krokom kupujúceho, avšak proces vybavovania Vašej reklamácie može čiastočne urýchliť a odporúčame Vám ho použiť. Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu, alebo odoslaním doporučeného písomného oznámenia o pripravenosti tovaru k opätovnému osobnému prevzatiu po jeho oprave. Nefunkčný / pokazený výrobok odošlite čo najskôr od podania tohto formulára na našu adresu:
BALUMAR s.r.o.
Volgogradská 13 ( PALA CENTRUM ) , 080 01 Prešov
Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme. Odporúčame zaslaný tovar poistiť a zaslať ako doporučenú zásielku. O prijatí Vašej zásielky a vybavovaní reklamácie Vás budeme informovať emailom.
V prípade nejasnosti postupu ako si uplatniť zákonnú požiadavku na reklamáciu zakúpeného tovaru, nás kontaktujte na telefónnom čísle 0940 5454 78, alebo emailom na reklamacie@kozenedoplnky.sk. Radi Vám pomôžeme zabezpečiť jej vyriešenie v čo najkratšej možnej dobe.
Záručná reklamácia - formulár