Záručná reklamácia - Oznámenie

 

Oznámenie zákazníckej požiadavky o uplatnení reklamácie - 24 mesačná lehota.
 
Vážení zákazník,
ak sa na Vašom výrobku vyskytla závada, ktorá bráni v jeho ďalšom použivaní, v tejto zóne je pre vás pripravený kontaktný  formulár pre ohlásenie reklamácie - ZÁRUČNÁ REKLAMÁCIA. 
 
Zaslanie tohto elektronického formulára pre oznámenie k uplatneniu Záručnej reklamácie nie je legislatívne povinným krokom kupujúceho, avšak proces vybavovania Vašej reklamácie može čiastočne urýchliť a odporúčame Vám ho použiť. Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu, alebo odoslaním doporučeného písomného oznámenia o pripravenosti tovaru k opätovnému osobnému prevzatiu po jeho oprave. Nefunkčný / pokazený výrobok odošlite čo najskôr od podania tohto formulára na našu adresu:
 
BALUMAR s.r.o.
Volgogradská 13 ( PALA CENTRUM ) , 080 01 Prešov
 
Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme. Odporúčame zaslaný tovar poistiť a zaslať ako doporučenú zásielku. O prijatí Vašej zásielky a vybavovaní reklamácie Vás budeme informovať emailom.
 
V prípade nejasnosti postupu ako si uplatniť zákonnú požiadavku na reklamáciu zakúpeného tovaru, nás kontaktujte na telefónnom čísle 0940 5454 78,  alebo emailom na reklamacie@kozenedoplnky.sk. Radi Vám pomôžeme zabezpečiť jej vyriešenie v čo najkratšej možnej dobe.

 

Záručná reklamácia - formulár

Kupujúci

E-mail

Reklamačné údaje

Číslo faktúry / Číslo objednávky *
Číslo bank. účtu / IBAN *
Reklamácia tovaru *
Popis závady výrobku *
Odoslanie tovaru *
Vaša poznámka